“It’s more about the mood of the times,” says Karl Lagerfeld of his S/S 2013 collection forChanel. Appropriately, this phrase also serves as a quirky description for “Public Garden,” his new silent black & white film short featuring pieces from the ready-to-wear collection.
With a healthy dose of glamour, playfulness and a touch of mute envy, Lagerfeld’s models sit in a Parisian garden having semi-private interactions in an ultra-luxurious public space. What a perfect way to convey Chanel’s classic mixture of exclusivity, visibility, and modern luxury. Lively, complex, and classic!
"E 'più su l'umore dei tempi", dice Karl Lagerfeld della sua S/S 2013 di raccolta per Chanel. Opportunamente, questa frase serve anche come una descrizione eccentrico per "Giardino Pubblico", il suo nuovo film muto in bianco e nero, con vari pezzi del prêt-à-collezione.
Con una buona dose di fascino, allegria e un pizzico di invidia muto, Lagerfeld rappresenta delle modelle sedute in un giardino parigino semi-privato , con interazioni in uno spazio pubblico di ultra-lusso.
E' un modo perfetto per trasmettere il mix tra la classica Chanel di esclusività, la visibilità, e il lusso moderno. Vivace, complesso, e classico!
Nessun commento:
Posta un commento